Fredag 2a Dec

Hej hej
då va de fredag härligt!
Helg och ledig fast jag ska en sväng till salongen i morgon med
så känns inte som helg än!

Igår blev det en sväng till Allum med Sabina haha
stress genom alla butikerna innan stängning genom allt folk som slet i allt.

Finns så sjukt mycket snyggt ute i butikerna nu så man blir ju helt galen!
Skulle kunna shoppa upp allt om man hade haft kapital!



Idag blev de vindstökigt hår,
vit topp jag fynade igår på allum
grå jeans med dragkedjor och ett silver kors halsband.

haha e såå härligt med rött hår så det inte krävs så mycket för att de ska se bra ut,

Ska bli bätte på att blogga på helgerna med nu, ni får ju alldrig se mig uppklädd,
på jobbet får man ju tänka på att kläderna kan bli förstörda och hellst e dom  lite bekväma :P

Ikväll ska jag nog köra på stora vågor i hela håret för att rocka upp outfiten mer.

Hörs sen!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0