Kreativitet!

De här med Årets frisör tävlingen har verkligen fått fart på kreativiteten!
Sitter och kollar efter massa inspiration och inte bara till de utan på kunderna!
Vill klippa trendigare frisyrer, göra det där lilla extra, skapa mer än bara en frisyr, och leka mer med färger.
Ska samla modeller och göra en liten portfolio tänkte jag.
Bara för skoj skull och för att det blir jätte kul att göra!
Just nu tänker ja mig ljusa blondiner med både kalla och varma sektioner för ett intressant ljup och ny stil när man är blond.
Mustigt hasselnötsröda toner på rödhåriga, En kallvarm ljusröd färg.
Gillar att jobba med motsatser.
Brunetterna ska ha nån sorts detalj i håret eller en kaxigare frisyr, och
Någon med svart hår som går i toner av blått och lila i lätt skimmer.
Haha bara att hitta modeller och börja skapa!
Här e en gammal bild på min syster, Här fixade och stylade jag hennes hår, vilka kläder och smink hon skulle ha och även tog fotot.
La upp håret i Curls för volymen och sen lockade jag lite mer hårda lockar på längderna. Sminket gick i jordiga och bronsiga toner och valde en röd bakgrund för liv i bilden!
Tycker det är jätte kul att få göra hela helheten med allt!
Här i färg!
Här en annan gammal bild med Sabina där jag gjorde en styling/kortfest.
Valde en suddig stil på bilden för rätt känsla till frisyren,
Som att hitta ett gammalt foto från förr.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0