Skönhetsoperationer

Jag och en kompis har snackat länge om folk som opererar sig och försöra brösten.
Pratat om olika metoder, priser hur folk vågar, om man själv skulle kunna tänka sig göra en skönhetsoperation.
Och ska inte ljuga nu vart inne flera gånger på bröst och läppförstoring.

men mina tankar har alltid gått åt att för det första, vill inte se ut som en anka eller sugpropp i ansiktet,
Hur ont de skulle göra att förstora brösten och om man verkligen skulle vilja lägga så mycket pengar på de?
Vill man väll resa eller köpa bostadsrätt eller nått i stället.

Haha att ja kom in på detta är att i morse kolla jag tv som vanligt medan man äter frukost.
Så där sitter jag och ser på plastikkirurgerna! haha fy fan va discusting!
2 tjejer gjorde bröstförstoring på 2 olika sätt, en 50 åring gjorde ansiktslyft och en äldre dam gjorde bukplastik.

och man får se allt!
Så jävla hemskt! Snackat om metoden då man går genom naveln upp mot brösten för att slippa ärr, nä fy faan när han kör upp metall stången och hugger sig igenom "köttet" upp till brösten.

Min tanke va bara" Ush! Tur för tjejerna att dom e starkt nersövda!" Brände hål och skar upp, hålde i vatten och annan skit för tvätta och höll på.

Är det igentligen värt de?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0