Matrix Biolage!!! Bäst hitills!

Jag tycker det är jätte svårt att hitta rätt shampo, balsam, mm.
Tycker inte de vart många som funkat alls och man köper en massa dyra produkter som sen bara står eller som jag ger bort.

Men nu har jag hittat en serie som passar mig perfect!
Är så glad! Haha haft massa problem med de för antingen har håret kännts fett i längderna, torrt eller bara allmänt dåligt.

Skaffade hem Matrix Biolages nya serie
med mycket fukt. Helt ärligt håret har aldrig kännts så bra! Hur ska jag beskriva de, håret känns luftigt, nästan lite volym, glansigt, jätte lent och friskt! Doftar gott med!
Håller hårt i dessa nu!
Perfect för mitt hår i alla fall! Ibland lönar de sig att testa nytt!


Inpackning, Shampo, leave in fukt spray, Balsam


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0