Hej!

Hejsan!

Är just nu på Salongen där ja jobbar, JQ´s klipp. Just nu hyr jag stol här men ska snart ta över hela salongen. Håller på och pratar med Jessika som nu äger den. Den är 15 år gammal och inte så stor. Ligger några meter från vallhamra torg. Läget kanske inte e de bästa men har nu under 6 månader börjat jobba upp min nya kundkrets och de har gått bättre än ja trott. Men de e ännu långt kvar på vägen.

 

Kanske ska berätta lite om mig själv, Är 20 år och utbildad till frisör.
Bor i en liten lägenhet med min pojkvänn.  Hehe lite svårt att veta va man ska säga men men.

Ja kommer berätta om hur de går med salongen, om nystartande, reklam och annat hur ja gör för att se om detta kommer gå. Kommer visa dom senaste hår, smink och klädtrenderna så man kan hålla sig uppdaterad och även ha mer modell bilder från salongen med mera :)
Och så får ni veta lite om så klart!

Nu ska ja återgå till arbetet och kunderna,

Ha de så bra så länge!

Puss <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0