Måndag igen!

Nu har ennu en helg gått och en ny vecka :)

Va lite bakis igår och seg efter tjej kvällen så skrev inget.

Idag va rätt lugnt ändå, Hade bl.a Ciccilia som numera bor i frankrike men kommer hem ibland och då e de rutinen : tandläkaren, fixa håret hos mig och träffa kompisarna :P

Nu sitter jag igen och försöker hitta alla saker ja vill ha till salongen och vad ja ska börja med. Måste ju ta allt efterhand. Tror vi gör kakelväggen och allt de med stolarna först och senare får de bli en ny schamponering och en fondvägg :P

Ska kontakta produktföretagen med snart.


Tröja från Vero Moda
Leggins och skor från Delicius angel


Lite flumm från i lördags haha

har tagit lite bilder som jag ska lägga upp snart :)
Men nu ska ja hoppa över till soffan och se lite tv och äta lite choklad!!

Mitt stora beroende! haha
Ha de gott alla!<3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0