Inredning

Nu får ja en lite lugn stund på jobbet så passar på att blogga lite.

Har kollat en hel del på inredning men vet faktiskt inte vad jag vill ha! lite beslutsångest faktiskt

Har hittat 3 olika kundstolar men måste bestämma mig för en, sen måste hitta en snygg spegel, Kundplatts och vad jag ska ha för fondvägg. Någon som har tips? Antingen en lite mörk grå svart eller någon färg:P

 

Nu sitter ja vid värmefläkten och gottar mig nu när de e så kallt ut!

Tänt levande ljus i salongen och myser till med varm kopp te! <3 hihi

Men ändå e ju sjukt sugen på choklad! haha hade tänkt åka och träna ikväll med J men om ja ska smälla i mig sassa choklad igen spelar de ju nästan ingen roll att träna XD Eller så får man se de som en belöning efter! haha

 

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0