Mode

Är de bara jag som tycker affärerna är överfulla med klänningar, spets och silke??

Va nästan de ända man såg i stan igår. Som om dom redan rustar sig för julen och nyår. Kan ju säga att klänning inte är min grej riktigt även om ja kan tycka det är fint, men när använder man de? högtider? utgång? nja ja skulle inte sätta på mig alltför uppfiffad klänning när ja går ut och att sitta med hela tjocka släkten i en liten taight sak..nja. Men klart man ser väldigt uppklädd ut och det är väldigt snyggt, haha försöker bearbeta mig själv till att använda de lite oftare.

Så här kommer lite olika klänningar som finns ute nu!



Snygga klänningar från H&M



Snygga stjärningar med detalier och leopard är fortfarande helt rätt!
Från Topshop



Älskar den enaxlade klänningen som är stor just nu! Lite vågad men bara såå snygg!
Klänningarna är från Topshop.com




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0